8th Symphony

En fortsättning...
It is currently Thu Sep 09, 2010 6:21 pm

All times are UTC

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vaftrudners favoritposts
PostPosted: Wed Jul 02, 2008 5:20 pm 
Trähatt

Fyller 20 idag, wöj gonna celebrate etc etc ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz.
FEELIN FINE, MIGHTY FINE~

...

20, redan? NOT ENOUGH TIME UNITS.
Image

...

Image Å andra sidan öppna portar på systembolaget

Image Men jag dricker ju inte sprit

:3 Nyoro~n

Profile  

Post subject: Re: Vaftrudners favoritposts
PostPosted: Wed Jul 09, 2008 11:49 am 
Gamer

det är ju förstås väldigt enkelt att vända min ord mot mig själv, mycket älskvärt, mycket begåvat. men det hade varit bättre om ni faktiskt förstått vad det är jag syftar på, det jag har i åtanke rör sig på ett betydligt mycket mer subtilt plan än vad ni verkar kunna greppa. ni tror att jag gör det här för att jag drivs av något visst intresse, att jag är ute efter att diskutera, ni som är så fästa vid era intressekonflikter och diskussionslekar. jag har inget särskilt behov av att diskutera knark här. jag har bara roat mig med att försöka utforska bakgrunden till varför ni känner att ni behöver reglera det som det inte verkar finnas några direkta, påtagliga skäl att reglera. jag försöker utpeka hur även de som idag kallar sig "frihetliga" och "toleranta" praktiskt taget lider av precis samma inre tyngd och bundenhet som moralismens och prohibitionismens mer utpräglade representanter, ni är fångna i samma värld av plågsamt tvång och nödvändighet. ni klamrar er fast vid saker i ett desperat behov av att vinna kontroll över dem, när det i själva verket bara är era egna inre begränsningar och neuroser som ni överför på er omgivning. det är, som i myten, blicken som förvandlar allt omkring sig till sten.

jag hoppas det är klart att era dyrbara intressen inte är hotade eller ifrågasatta här, såvida ni inte själva vill det, ni är ju uppenbarligen fria att skapa era egna motsättningar var ni vill. jag roar mig bara och förväntar mig inte att ni ska ha förstått någonting.

Profile  

PostPosted: Fri Jul 11, 2008 2:33 am 
Galen Kyckling

Jag måste egentligen till jobbet men jag måste bara berätta om min dröm.
Mitt rum var fyllt med ett svagt grönblått ljus, och jag och en kille som jag gillade tidigare i våras låg och kramades. Han strök mitt hår och sade att han ångrade att han inte var intresserad förut. Fint va? Sedan skulle han bara gå på toa.
Lite grejer hände och sedan så kom edam in och vi började strula vilt. Han verkade ganska oentusiastisk efter ett tag, fram tills att jag började smeka honom på ryggen. Då började han stöna högljutt, och när jag smekte på rumpan så lät han verkligen "ÅÅÅÅÅH UEUUUÅÅÅHH". Helt plötsligt så drog han ned byxorna och ropade: "Gör det! Stoppa in fingrarna! Stoppa in fingrarna i mitt SMUTSIGA anus!!" varpå jag blev helt förfärad och sade att jag hade tappat lusten. Drömmen slutade med att jag och Rullis var och shoppade.

Profile  

PostPosted: Sun Oct 26, 2008 11:07 pm 
Deutschneylander

Jag hade inte tänkt klaga på könsroller förrän du fick för dig att sånt var okej bara man hade med sig en tjej. Du vet, saker man gör med tjejer blir inte automatiskt okej.

"Jag var på ett dagis och stjälade lite barn som jag låst in i min källare och brukar bajsa på"
"VA?! Du är ju helt jävla vidrig!"
"Nej, nej, nej, du vet Erika, min kompis?"
"Öh, ja?"
"Ja, vi har alltså gjort tillsammans, jag och en tjej"
"Haha okej, jag fattar, jag fattar. Ni har ett lite så där skönt avslappnat kompisförhållande där ni bajsar på barn? Soft!"

[04:37] <birdo> hellre schysst ost än tragisk människa
[04:39] <birdo> ta in det i signaturen istället för tomatmjölken
[04:39] <birdo> dat shit is old
[04:39] <birdo> har en tomatsoffa nu btw
[04:39] <birdo> sprutade ner den imorse
---------------
[13:12] <Rullis> Ibland roar jag mig med att rycka loss enskilda hårstrån med pincett från kinden

Profile  

PostPosted: Sun Apr 12, 2009 5:45 pm 
Deutschneylander

Highbrow Misfire wrote:
Juste.
fucking håll käften
för finne är experten.

Blev det rätt nu?

Jag ska ta och lära dig nåt här, så lyssna noga. Detta är inget hot.

Har du nånsin känt någon som är glad och trevlig men som gärna är för sig själv ibland? Nån som till synes aldrig blir arg utan tar saker som skämt och bara skämtar tillbaka? Vet du varför han gör det? För om han blev arg på riktigt så skulle han hamna i fängelse, det är ren självbevarelsedrift. Du vill inte göra en sån person arg på riktigt, för du vill fortsätta leva. För om han bestämmer sig för att verkligen, verkligen bli arg så kommer han släppa allt annat för att söka upp och döda dig. Du tror du är trygg på nätet eller? Var lite försiktig, det skadar inte.

Profile  

PostPosted: Sun Apr 19, 2009 10:53 am 
Deutschneylander

Alla som inte är konstruktiva i den tråden skall jag döda bara så ni vet.

Stars begravning hålls den tredje maj i samband med söndags gudstjänsten i Lund domkyrka. Närmast sörjande är hans föräldrar, hans flickvän ida.jpg och en snubbe som han gav ett overallmärke till i Örebro samt bartendern på kåren som huvudsakligen lever på dricks.

[04:37] <birdo> hellre schysst ost än tragisk människa
[04:39] <birdo> ta in det i signaturen istället för tomatmjölken
[04:39] <birdo> dat shit is old
[04:39] <birdo> har en tomatsoffa nu btw
[04:39] <birdo> sprutade ner den imorse
---------------
[13:12] <Rullis> Ibland roar jag mig med att rycka loss enskilda hårstrån med pincett från kinden

Profile  

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 1:03 pm 
Galen Kyckling

Död som en Dront wrote:
Bipolär sjukdom.

Alla har det säkert mer eller mindre, chill out dude... Men tråkigt att ha det på papper så att säga. :S

finne wrote:
Thorsell wrote:
(och ja de brukar vara myndiga).
Bra. Du bör försäkra oss om detta i alla dina inlägg framöver.

Profile  

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 

All times are UTC